vrijdag 8 augustus 2014

FinFisher! Ik blijk dus echt niet gek...














25 juli schreef ik al op mijn eigen Facebook dat mijn computer weer eens niet meer naar mij luisterde. Ab Wiltink, onze webmaster van de NET-groep, had 18 juli weer uren gezocht naar het probleem en ontdekte dat ik werd gehackt met FinFisher
Vandaag werd aangetoond dat o.a. de politie het gebruikt. Ben altijd blij als een ander het ontdekt, want dan ben ik tenminste niet gek… Vannacht had ik een mega computercrash waarbij de computer stond te loeien alsof er een varken werd geslacht. Omdat de computer zich niet liet uitzetten, belde ik in paniek om 03.00 uur de webmaster en zijn vrouw uit zijn bed (sorry ;-)  Na ongeveer een kwartier rare takke herrie hield het geluid op en kon ik de computer pas weer uit zetten. 
En je raadt het nooit, maar sinds vanochtend loopt mijn computer weer als een zonnetje. Waar een Volkskrantartikel al niet goed voor is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten