maandag 28 oktober 2019

selectie van artikelen waarin ik mocht meepraten

De afgelopen maanden mocht ik af en toe meepraten in de media. Hier een selectie van wat artikelen over sekswerk en/of privacy of wat anders.

“Wie gluren er allemaal in mijn medisch dossier?” 
Artikel in 2 delen in het NRC van 26 oktober 2019, waarvoor ik al in januari 2019 werd geïnterviewd door Jeroen Wester. Het artikel gaat over het ongeoorloofd inzien en veranderen van medisch dossiers,  mede naar aanleiding van mijn ervaring (en tuchtrechtzaken) en die van anderen. Deel 1 & Deel 2


“Op mijn 14e belandde ik in de prostitutie”
Zelf zou ik het interview in Telegraaf de titel hebben meegegeven: ‘sekswerkers verkopen hun lichaam niet, maar verlenen een dienst’, maar de koppenmakers in kranten gaan altijd hun eigen gang 😊 Het was een buitengewoon prettig gesprek met Daphne van Rossum en het is een mooi stuk geworden. Artikel Telegraaf


“Lieve Mona”
Wie van mijn generatie kent haar nu niet! Fijn dat ik n.a.v. een twitterbericht iets mocht zeggen over Mona Kessels in dit artikel van RTL4. Mona overleed helaas juni 2019. Artikel RTL4


Wat is er in godsnaam in Utrecht gevaren!
Artikelen op het internet platform De NUK, die ik schreef samen met de fantastische Caja van Tolie, sekswerker van het Zandpad van weleer en ondernemer. De stukken gaan over het sekswerkbeleid in Utrecht wat enorm aan het vertrutten is onder het huidig christelijk juk. Artikelen DeNUK Deel 1 & Deel 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten